Cursus specifieke vragen

Cursus specifieke vragen

Wat zijn cursus specifieke vragen?


Normaal gesproken vult een lid het inschrijvingsformulier slechts één keer in. Bij elke daaropvolgende inschrijving zullen de antwoorden al vooraf ingevuld zijn op basis van de eerste keer dat het lid het formulier heeft ingevuld. Met cursus specifieke vragen zal deze vraag telkens opnieuw leeg zijn, waardoor je voor elke inschrijving een ander antwoord kunt krijgen.
Maak gebruik van deze optie alleen als je bij een volgende inschrijving daadwerkelijk een ander antwoord verwacht op de vraag.

Voorbeelden

Voorbeeld waarbij je dit kan gebruiken:
Vraag "heb je specifieke vragen of opmerkingen?"
Hier verwacht je dat het antwoord op de vraag slaat op die specifieke inschrijving.

Vraag bij kampen "Met wie wil je de kamer delen?"
Aangezien elk kamp verschillende deelnemers heeft, is dit een specifieke vraag voor dit specifieke kamp.

Vraag: "Wat is je actuele niveau voor deze cursus?"
Wanneer je informeert naar het niveau, verwijst dit naar het niveau met betrekking tot de huidige cursus en is het dus specifiek.

Waar kan ik de antwoorden vinden van cursus specifieke vragen?

De antwoorden zijn te vinden op je inschrijvingslijsten en in het profiel van het lid.

In tegenstelling tot andere vragen kun je de antwoorden niet terugvinden in je contactenlijst! We hebben hiervoor een andere lijst opgemaakt
Je kan deze lijst vinden in het menu "contacten > cursus gerelateerde vragen".


    • Related Articles

    • Contactgegevens

      Contactgegevens voor inschrijvingsformulieren INFO: De pagina "contactgegevens" is een opsomming van alle mogelijke vragen die je kan gebruiken op inschrijvingsformulieren. Account aanmaken Iedereen die wenst in te schrijven bij jouw organisatie ...
    • Veel gestelde vragen over kostennotas

      Veel gestelde vragen Wat betekenen de verschillende statussen van de kostennota's? Uitstaand: Er is een kostennota aangemaakt, maar nog niet betaald. Deels betaald: De klant heeft een deel van het totaalbedrag betaald. Betaald: De klant heeft de ...
    • Kortingen

      Kortingen in Ledenbeheer Kortingen automatisch verrekenen in het winkelmandje Onze kortingsmodule is een bijzonder geavanceerde technologie. Ledenbeheer biedt als enige in de sector een uitgebreid scala aan kortingsmogelijkheden. Denk aan kortingen ...
    • Activiteiten

      Activiteiten toevoegen Je kunt wekelijkse lessen, trainingen en andere eenmalige activiteiten aanbieden via Ledenbeheer. Leden schrijven zich altijd in voor een vastgestelde periode die door jouw club is ingesteld. WAAR? Om wekelijkse activiteiten ...
    • Omboeken, verplaatsen of herboeken

      Omboeken, verplaatsen of herboeken Ingeschreven voor de verkeerde activiteit? Heb je per ongeluk voor de verkeerde cursus ingeschreven? Dit gebeurt vaak, of mensen kunnen van gedachten veranderen na hun inschrijving. Maar geen zorgen, je kunt dit als ...
    • Sticky Posts

    • Grote update in het financieel luik

      Deze update komt online op maandag 13 november 2024 Ons financiële gedeelte heeft een aanzienlijke update gekregen. Laten we eens opsommen welke aanpassingen zijn doorgevoerd. Meer informatie kun je vinden in onze handleiding: Beheerderskorting Inschrijvingen