Profiel leden

Profiel leden

Elk lid zijn eigen profiel

Binnen Ledenbeheer heeft ieder lid zijn eigen profiel, waarmee hij zich kan inschrijven bij alle organisaties die Ledenbeheer gebruiken.
Dit biedt aanzienlijk gemak voor je leden, omdat ze slechts één inlogaccount hoeven te maken en zich vervolgens bij talloze organisaties kunnen inschrijven. Binnen hun account hebben ze toegang tot een gedeelde kalender waarin alle evenementen vermeld staan waarvoor ze zich hebben ingeschreven, ongeacht de organisatie. Bovendien worden alle e-mails verzonden via Ledenbeheer zowel naar hun mailbox als naar hun profiel.

Kan je als beheerder een profiel van een lid bewerken?

Als beheerder, kun je het profiel van een lid aanpassen. Om dit te doen, klik je eenvoudig op de naam van het lid en vervolgens rechtsboven op het gele icoon.



Wat kan ik niet wijzigen?

De voornaam en achternaam kunnen niet worden gewijzigd, omdat deze informatie wordt gedeeld met andere organisaties waarbij het lid is ingeschreven via Ledenbeheer. Het aanpassen van deze naamgegevens zou resulteren in onnauwkeurige inschrijvingslijsten bij andere organisaties. Indien een lid echter zijn eigen naam wil wijzigen, kan dit worden gedaan, maar dit dient met de nodige voorzichtigheid te gebeuren, vooral als er andere inschrijvingen zijn voor dat gezinslid.

Welke informatie wordt er gedeeld binnen de clubs waaraan het lid is verbonden?

  1. Naam
  2. Voornaam
  3. Geslacht
  4. Telefoonnummer
  5. E-mailadres
Deze informatie is uiteraard alleen beschikbaar voor andere organisaties als het lid zich daar ook inschrijft. Als organisatie ben je niet op de hoogte van de andere organisaties waaraan je leden zijn verbonden.


    • Related Articles

    • Contactgegevens

      Contactgegevens voor inschrijvingsformulieren INFO: De pagina "contactgegevens" is een opsomming van alle mogelijke vragen die je kan gebruiken op inschrijvingsformulieren. Account aanmaken Iedereen die wenst in te schrijven bij jouw organisatie ...
    • Voorrangsregels

      Voorrang geven aan je leden Wat zijn voorrangsregels? Door middel van voorrangsregels kan je bepaalde leden of inschrijvingsgroepen prioriteit geven bij een activiteit. WAAR? Voorrangsregels kunnen ingesteld worden op het tabblad "voorrang" bij ...
    • E-mails versturen vanuit Ledenbeheer

      WAAR? Een nieuwe e-mail sturen doe je via het menu "communicatie > nieuw bericht". Communiceren met leden Kanaal kiezen Als eerste kies je welk kanaal (e-mail, sms of beiden) je wil gebruiken om te communiceren met je leden. Inhoud van de mail Titel ...
    • Contacten beheren

      Contacten beheren INFO: Je contactlijst is de verzamelplaats van alle leden (actief en oudlid). Hier kun je de contactgegevens en geschiedenis van elk lid raadplegen. WAAR? Via het menu "contacten > beheren" kun je de contactenlijst terugvinden ...
    • Verzonden mails opvolgen en hersturen

      WAAR? Via het menu "communicatie > overzicht" vind je een een overzicht van je concepten, ingeplande en verzonden e-mails. E-mails organiseren, opvolgen en hersturen. E-mails organiseren Je kan verzonden mails in folders (mappen) bewaren. Zo kun je ...
    • Sticky Posts

    • Grote update in het financieel luik

      Deze update komt online op maandag 13 november 2024 Ons financiële gedeelte heeft een aanzienlijke update gekregen. Laten we eens opsommen welke aanpassingen zijn doorgevoerd. Meer informatie kun je vinden in onze handleiding: Beheerderskorting Inschrijvingen