Veel gestelde vragen over kostennotas

Veel gestelde vragen over kostennotas

Veel gestelde vragen

Wat betekenen de verschillende statussen van de kostennota's?


     
  1. Uitstaand: Er is een kostennota aangemaakt, maar nog niet betaald.
  2. Deels betaald: De klant heeft een deel van het totaalbedrag betaald.
  3. Betaald: De klant heeft de betaling succesvol afgerond.
  4. Verlopen: De klant heeft niet binnen de daarvoor gestelde tijd (in te stellen via menu instellingen > betalingsmogelijkheden) betaald, waardoor de betaling is verlopen.
  5. Goedkeuring nodig: Deze kostennota bevat een cursus waarvoor het lid te jong of oud is. Of er is een kortingscode gebruikt die goed gekeurd moet worden.
  6. Geannuleerd: Deze kostennota is geannuleerd door de club.

Als een kostennota verlopen is, is de inschrijving daarmee geannuleerd?

Neen, dit label is alleen een verwijzing naar de betalingsstatus. Dit heeft geen invloed op de inschrijving die aan de kostennota hangt.

Vanaf wanneer kan ik betalingsherinneringen sturen?

Van zodra een kostennota de status “vervallen” heeft.

Kan een kostennota die deels betaald is nog vervallen?

Ja, maar je zal altijd de status “deels betaald” zien staan.

Kan een lid zelf annuleren?

Neen, elke club heeft zijn eigen annulatievoorwaarden en daarom kan een lid niet op eigen houtje annuleren, ze moeten hiervoor de club contacteren.

Leden die in goed te keuren staan, blijft hun plaats dan voorbehouden?

Ja, de plaats wordt vrijgehouden tot de club beslist wat ze zal doen met de kostennota/inschrijving.

Als ik een kostennota annuleer, is de inschrijving daarmee dan ook verwijderd?

Ja

Ik zie op een kostennota staan dat er een compensatiekost is aangerekend wat is dat?

Als je een item verwijdert van de kostennota en je betaalt minder terug dan de waarde van de verwijderde regel, dan vermelden we het verschil op de kostennota als "compensatiekost".

    • Related Articles

    • Cursus specifieke vragen

      Wat zijn cursus specifieke vragen? Normaal gesproken vult een lid het inschrijvingsformulier slechts één keer in. Bij elke daaropvolgende inschrijving zullen de antwoorden al vooraf ingevuld zijn op basis van de eerste keer dat het lid het formulier ...
    • Contactgegevens

      Contactgegevens voor inschrijvingsformulieren INFO: De pagina "contactgegevens" is een opsomming van alle mogelijke vragen die je kan gebruiken op inschrijvingsformulieren. Account aanmaken Iedereen die wenst in te schrijven bij jouw organisatie ...
    • Danssport Vlaanderen

      Danssport Vlaanderen integratie Leden automatisch verzekeren bij Danssport Vlaanderen Je leden laten doorvloeien naar Danssport Vlaanderen in 3 stappen. 1. Breng je aansluiting bij de Federatie in orde De integratie werkt alleen als je club is ...
    • Kortingscodes maken

      Kortingscodes in het winkelmandje Kortingscode aanmaken Kortingscodes in Ledenbeheer zijn een uitstekende manier om individuen een korting te bieden. Leden kunnen deze kortingscodes invullen in hun winkelmandje. WAAR? Kortingscodes maak je aan via ...
    • Inschrijvingen toevoegen als beheerder

      Inschrijvingen toevoegen als beheerder Manueel inschrijvingen toevoegen Als beheerder van de organisatie kun je ook handmatig inschrijvingen toevoegen, wat handig is voor evenementen zoals open dagen, inschrijvingsmomenten, of om klanten te ...
    • Sticky Posts

    • Grote update in het financieel luik

      Deze update komt online op maandag 13 november 2024 Ons financiële gedeelte heeft een aanzienlijke update gekregen. Laten we eens opsommen welke aanpassingen zijn doorgevoerd. Meer informatie kun je vinden in onze handleiding: Beheerderskorting Inschrijvingen