Het aanschaffen van een Ledenbeheer-licentie
Om een Ledenbeheer-licentie aan te schaffen, te beheren en te vernieuwen, navigeer je naar het menu "Instellingen > facturatie > tabblad licentie."
Hier zie je je huidige licentie en de kosten.
Rechts boven kun je klikken op "beheer plan" om een nieuw pakket te kiezen.
Meer informatie over onze pakketten en tarieven kun je vinden op onze website.
Huidige pakket aanpassen
Downgraden van je licentie
Bij maandelijkse betalingen kun je maandelijks downgraden. Kies je voor jaarlijkse betaling, dan kun je downgraden wanneer je jaarlijkse licentie afloopt.
Upgraden van je licentie
Je kunt altijd upgraden. Bij maandelijkse betalingen wordt je volgende factuur aangepast. Kies je voor jaarlijkse betaling, dan wordt het verschil berekend tot het einde van je licentie.
Uitbreidingen (beurtenkaart, webshop, sms, UiTPAS)
Ledenbeheer kan worden uitgebreid met een modules.
Sommige modules kun je gratis proberen voor 14 dagen, andere zijn meteen betalend (zoals ticketverkoop en sms'en).
Sommige uitbreidingen zijn inbegrepen in de standaard licentie, meer informatie kun je vinden op onze tariefpagina.
Een uitbreiding kun je aanzetten vanop je licentiepagina.
Facturatie gegevens
Als je je facturatie gegevens wilt wijzigen, kan dat ook via het menu instellingen > facturatie. Onderaan deze pagina kun je ook je domiciliëring activeren en wijzigen.
Veel gestelde vragen over de Ledenbeheer licenties
Ik wil graag mijn licentie opzeggen hoe doe ik dat?
Ik wil graag mijn licentie opzeggen hoe doe ik dat?
Je koopt steeds een licentie voor de periode van een jaar (ongeacht of je maandelijks of jaarlijks betaald). Na een periode van een jaar zal de licentie automatisch opgezegd worden.
Als je hebt aangeduid dat je licentie automatisch mag verlengd worden dan moet je dit even afzetten.
Zijn er naast de vaste kosten ook nog kosten voor ondersteuning?
Zijn er naast de vaste kosten ook nog kosten voor ondersteuning?
Neen, ondersteuning is inbegrepen. De manier waarop de ondersteuning kan aangevraagd worden is afhankelijk van je pakket.
We bieden ondersteuning via onze handleiding, e-mail, telefonisch, en chat.
Waar zie ik mijn facturen?
Waar zie ik mijn facturen?
Facturen worden maandelijks per mail verzonden en zijn ook beschikbaar in je account in het menu instellingen > facturatie > facturen.