Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesInstellingenIntegraties
Ledenbeheer agenda in je eigen agenda weergeven
Ledenbeheer agenda in je eigen agenda weergeven
Meer dan een week geleden bijgewerkt

Wil je al je activiteiten uit Ledenbeheer weergeven in je persoonlijke agenda? Dat is mogelijk via de iCal-link die je op deze pagina's kan vinden:

Een volledige clubkalender kun je synchroniseren via"Instellingen > integraties > Clubagenda"

Een kalender per locatie kun je verkrijgen via het menu instellingen > locaties.

Apple-apparaten

  1. Open de Agenda-app.

  2. Ga naar 'Bestand' > 'Nieuw agenda-abonnement'.

  3. Voer het internetadres van de agenda in en klik op 'Abonneer'.

  4. Geef de agenda een naam en kies een kleur om deze te markeren.

  5. Kies 'iCloud' in het 'Locatie'-menu en klik op 'OK'.

  6. Raadpleeg de volledige handleiding voor Apple-apparaten via deze link: https://support.apple.com/nl-be/HT202361.

Google Agenda

Je kunt alleen een agenda toevoegen via een link als de andere persoon zijn agenda openbaar heeft gemaakt.

  1. Open Google Agenda op je computer.

  2. Klik aan de linkerkant op 'Andere agenda's' en selecteer 'Toevoegen via url'.

  3. Voer het adres van de agenda in het betreffende veld in.

  4. Klik op 'Agenda toevoegen'. De agenda verschijnt aan de linkerkant onder 'Andere agenda's'.

  5. Het kan tot twaalf uur duren voordat de wijzigingen zichtbaar zijn in je Google Agenda.

Raadpleeg de volledige handleiding voor Android-apparaten (Google Agenda) via deze link: https://support.google.com/calendar/answer/37100?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl

Outlook

  1. Meld je aan bij Outlook.com.

  2. Selecteer onderaan de pagina.

  3. Kies 'Agenda toevoegen' in het navigatiedeelvenster.

  4. Selecteer 'Abonneren op het web'.

  5. Voer de URL van de agenda in.

  6. Klik op "Importeren".

Was dit een antwoord op uw vraag?